weLcOme to arein's page..hope you will enjoy your reading!!

Saturday, August 1, 2009

Akhirnya...

Salam sume..

Rasenyer dah lame aku menyepi..
almaklum la..internet xdapat..
nie pown naseb baek dapat..laju lak tu..

aku sebenarnya bukan nk citer pasal internet or wireless kt UMP nie..
sbb bagi aku isu nie dah lame daa..
aku n citer isu terbaru yg tengah hangat kt Malaysia n sluruh dunia skunk nie..

'H1N1'

nielah
isu yg boleh dikatakan sangat TOP skunk nie..
ape tak nyer..sparuh drpd pusat pengajian kat Malaysia terpaksa menagguhkan sesi pembelajran disebabkan penyakit nie..

same la jugak keadaan nyer ngan 'u' tmpt aku blajar skunk nie(UMP)...
asalnyer aku ingat bende xde la seteruk mane..x sangka lak UMP gak dah jadi mangsa virus nie..

cepat giler virus nie merebak..dlm masa 3 hari selepas pengumuman mengenai 20 org pelajar UMP menjadi suspek terjebak ngn virus nie, UMP terus mengisytiharkan cuti khas slama seminggu..sbb jumlah pelajar yg jd suspek makin meningkat..

biler dengar je pengumuman nie, ade yg hepi n ade yg sedey...bagi aku, 2-2 perasan nie ade..
hepi sbb dpt cuti(sape xsuke cuti oii)..sedey sbb cuti raye yg sepatutnyer 2 minggu da jd 1 minggu jer..frust la jgk..tp nk wat cmne, kesihatan lebih diutamakan..huhu

ape2 hal pown..aku harap budak2 yg jd suspek pengidap H1N1 tu akn slemat..
same2 la kita doakan..Amin

No comments: