weLcOme to arein's page..hope you will enjoy your reading!!

Tuesday, September 8, 2009

raye tahun nie...

skunk nie da bln puase..
xsmpi 2 minggu lg nk raye..
xsabar la plak rsenyer..
bkn xsabar nk raye..
tp xsabar nk balik umah..
nie kali pertama aku rse x semangat nk raye..
nape ntah..
yg aku taw, sume nikmat raye da terkubur sejak famili aku dilanda masalah yang boleh dikatakan agak besar..
ape masalahnyer?? mne leh gtaw..secret r
kes tu bermula 2 taunlepas..time raye gak..
pastu, taun lps, ari raye ktorg agak hambar..
mne x nyer..sume asyik masam muke jer..
aku lak mls nk cmpur ngn hal2 org tua nie..
tp, mslhnyer..
ble dorg sume pn da masam2 muke, sume mood aku nk smbut raye da ilang...
taun ni, aku xleh nk bayang cmne smbutan raye ktorg..
hopefully, sume akn kembali pade normal..
walaupun aku taw agak ssh tp aku ttp berharap ktorg dpt smbut raye ngn hepi2 taun ni..
=)

No comments: